Мәжіліс депутаты Ирина Смирнова PISA халықаралық зерттеу нәтижелеріне алаңдаушылық білдіріп, олардың ағымдағы білім беру реформаларының тиімсіздігін айғақтайтынын атап өтті.
Білім министрлігінің оң өзгерістер туралы мәлімдемесіне қарамастан, іс жүзінде елдегі білім беру саласы зерттеудің барлық үш бағытында ЭЫДҰ бойынша орташа балдан төмен, - деп атап өтті Мәжіліс депутаты. - Қазақстан математикадан 425 ұпай жинап, 81 елдің ішінен 46-орынды иеленді. Оқушылардың 48% -ға жуығы математикаға функционалдық тұрғыдан сауатсыздығын көрсетеді, бұл ЭЫДҰ-ның орташа көрсеткішінен едәуір жоғары.
Сонымен қатар, оқырмандардың сауаттылығын тексеру кезінде Қазақстан 386 ұпай жинап, 81елдің ішінде 61-ші орынға ие болғаны атап өтілді. Оқушылардың тек 1% -ы ғана 5 және одан жоғары деңгейге жетті, ал ЭЫДҰ-ның бұл орташа көрсеткіші 74%.
Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық саласында Қазақстан 423 ұпаймен 49-орынды иеленді. Оқушылардың тек 1% ғана үздік нәтижелер көрсетті, бұл ЭЫДҰ-ның орташа көрсеткішінен 7% төмен.
Бұл нәтижелер бізді мектептегі білім беру саласындағы реформалардың дұрыстығына алаңдатады және күмән туғызады, - деп атап өтті И.Смирнова. - Бұл туралы ел жұртшылығы үнемі мәлімдеп отыр.
Депутат PISA зерттеу нәтижелеріне салмақты талдау жасау қажеттігін атап өтіп, жағдайды жақсарту үшін нақты қадамдар жасауды ұсынды. Атап айтқанда, бiлiм берудiң жай-күйiн объективтi бағалау үшiн тәуелсiз жұмыс тобын құру, сондай-ақ Бiлiм берудегi сапа комитетiн Бiлiм министрлiгiнiң құрамынан шығарып, оны тәуелсiз ету туралы ұсыныстарын айтты.