Инфлюенс-маркетинг деген не және неліктен ол нәтижелі жұмыс істейді?

dep.jpg

Даяна Дәулетяр

Инфлюенс-маркетинг брендтерге әлеуметтік желілердегі жеке ықпал арқылы өз аудиториясына жетуге мүмкіндік бере отырып, қазіргі заманғы маркетингтік стратегияның ажырамас бөлігіне айналды. Бұл тәсіл онлайн-ортадағы әлеуметтік өзара іс-қимылға тән сенім мен адалдық қағидатына негізделген. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, тұтынушылар дәстүрлі жарнамаға емес, инфлюенсерлердің ұсыныстарына көбірек назар аударады. Неге бұлай болып жатыр?

Инфлюенс-маркетинг дегеніміз не?

Инфлюенс-маркетинг - бұл инфлюенсерлер ретінде елге белгілі ықпалды тұлғалармен ынтымақтастыққа негізделген маркетинг стратегиясы. Инфлюенсерлер әлеуметтік желілерде шынайы аудиторияға ие және олардың пікірлері мен мінез-құлқына айтарлықтай әсер ете алады. Танымал атақты адамдармен дәстүрлі ынтымақтастыққа қарағанда, инфлюенс- маркетинг белгілі бір бағыттағы қоғамдастықтың сенімі мен өзара іс-қимылына негізделеді. Серіктес ретінде әрекет ететін ықпалды тұлғалар, әдетте, өздері жарнамалайтын өнімге немесе қызметке қатысты мол тәжірибеге немесе білімге ие болады.

Мысалы, дұрыс тамақтануға маманданған блогер органикалық азық-түлікті өз аудиториясы арасында ілгерілету үшін оны ұсынатын компаниямен ынтымақтаса алады. Сәтті инфлюенсерлер жарнама материалдарын өздерінің жеке контентіне біріктіре отырып, түпнұсқалылыққа ұмтылатынын және өз тәуелсіздігін қолдайтынын атап өту маңызды. Инфлюенс-маркетинг қалай жұмыс істейді?

Инфлюенсерді таңдау

Дұрыс инфлюенсерді таңдау инфлюенс-маркетингтің табысты науқанындағы негізгі қадам болып табылады. Бренд әлеуетті кандидаттардың аудиториясын, құндылықтарын, дауыс үнін және контент стилін ескере отырып, оларға талдау жасайды. Инфлюенсердің мақсатты аудиториясы науқан кезінде барынша нәтиже көрсету үшін брендтің мақсатты аудиториясына сәйкес келуі тиіс.

Шарттарды келісу

Инфлюенсерді таңдағаннан кейін бренд пен инфлюенсер ынтымақтастық шарттарын келіседі. Бұл контент форматын (өнімді шолу, постта брендті еске салу және т.б.), ынтымақтастық құнын, жарияланымдар кестесін және басқа да кез келген маңызды бөлшектерді талқылауды қамтиды. Мазмұн жасау

Шарттарды келіскеннен кейін, инфлюенсер өнім немесе бренд қызметін қамтитын контент жасауға кіріседі. Бұл мазмұн инфлюенсер аудиториясында сенімсіздік тудырмау үшін табиғи және органикалық болуы тиіс.

Мазмұнды тарату

Мазмұнды жасағаннан кейін, инфлюенсер оны Instagram, YouTube, блог және басқалары сияқты әлеуметтік желілердегі платформаларында жариялайды. Осыдай кейін негізгі мазмұн инфлюенсердің мақсатты аудиториясына жетеді және өзара әрекеттесулер арқылы көп қаралым жинауға мүмкіндік алады.

Нәтижелерді бағалау

Бренд инфлюенсермен ынтымақтастықтың табыстылығын бағалау үшін қамту, тарту және сату сияқты науқан тиімділігінің негізгі көрсеткіштерін қадағалайды. Бұл брендке инфлюенс-маркетинг олардың мақсаттарына қаншалықты лайықты екенін түсінуге және қажет болған жағдайда стратегияны түзетуге мүмкіндік береді.

Инфлюенс-маркетингтің артықшылықтары

Инфлюенс-маркетинг - брендті көптеген жолдармен ілгерілетудің тиімді тәсілі. Біріншіден, ол сенімге негізделген. Адамдар стандартты жарнамадан гөрі қарапайым адамдардың пікірін жиі тыңдайды. Инфлюенсерлердің ұсыныстары неғұрлым салмақты және сенімді қабылданады. Екіншіден, инфлюенсерлердің тұрақты өз аудиториясы бар, бұл олардың ұсыныстарын анағұрлым пәрменді етеді және сату санын ұлғайтуға ықпал етеді. Үшінші аспект - дәл таргеттеу. Инфлюенсерлермен ынтымақтастық брендтерге қызығушылықтары мен бейіні бойынша лайықты таңдау арқылы өз хабарламаларын қажетті аудиторияға жеткізуге мүмкіндік береді. Бұдан басқа, инфлюенсерлер көрермендерді қызықтыратын контент жасайды. Ақырында, инфлюенсерлермен ынтымақтастық брендке өзінің ауқымын кеңейтуге және дәстүрлі маркетингтік стратегиялар арқылы қол жеткізу қиын жаңа тұтынушыларды тартуға көмектеседі.

Инфлюенс-маркетинг форматтары

Инфлюенс-маркетинг форматтары әртүрлі және брендтерге ынтымақтастық тәсілін таңдауда икемділікті ұсынады. Инфлюенсер өнім немесе бренд қызметін шолулар, жарнамалық жарияланымдар, бейнелер, іс-шараларға қатысу немесе өзінің әлеуметтік медиасында брендті еске салу сияқты мазмұнның әртүрлі нысандары арқылы ұсына алады. Бұл брендтерге мақсаттары мен өнім сипатын ескере отырып, ең қолайлы форматты таңдауға мүмкіндік береді.

Инфлюенс-маркетинг брендтің түрлі мақсаттарына жету үшін қуатты құрал болып табылады. Ол брендтің танымалдығын арттыруға, сатуды ұлғайтуға, бренд айналасында адал қоғамдастық құруға, жаңа аудиторияны тартуға және брендке деген сенімді күшейтуге қабілетті. Инфлюенсерлермен ынтымақтастықтың арқасында брендтер өздерінің маркетингтік мақсаттарына тиімді қол жеткізе алады және аудиториямен өзара іс-қимылын жақсартады.

Инфлюенс-маркетингті табысты іске асыру үшін дұрыс инфлюенсерлерді таңдау, сапалы және дәлме-дәл контент жасау, сондай-ақ нәтижелерді үнемі талдау және оларға сәйкес стратегияны түзету маңызды.

Инфлюенс-маркетинг - бұл брендтерді ілгерілетудің қазіргі заманғы стратегияларында белсенді пайдаланылатын маркетингтің дамушы саласы. Оның принциптерін түсіну және тиімді пайдалану брендтерге аудиторияны тарту мен ұстауда елеулі нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Қорытындылай келгенде, өзінің проблемаларына қарамастан, ықпал ету маркетингі дәл қазіргі цифрлық дәуірдің өзінде компаниялар үшін маңызды құрал болып қала береді деп айтуға болады. Тиімді жүзеге асырған кезде бұл стратегия брендтерді бәсекелестерден ажырата алады, әлеуетті клиенттерді қызықтырады және аудиториямен тұрақты байланысқа ықпал етеді. Осылайша, инфлюенс-маркетинг қарапайым сән шеңберінен шығады: бұл бүгінгі цифрлық ортада табысқа жетудің қуатты құралы. Оның тиімділігінің кілті серіктестерді мұқият іріктеу, ашық қарым-қатынас және тиімділікті мұқият бағалау болып табылады. Ақыр соңында, инфлюенс-маркетинг брендтерге өз ұсыныстарын ілгерілетіп қана қоймай, тұтынушылармен сенім мен өзара түсіністікке негізделген қарым-қатынасты дамытуға мүмкіндік береді.

Қазақстан Халық партиясы «Болашақтың медиаконтенті» атты жаңа айдар ашып жатыр. Онда біз жас журналистер мен блогерлердің қазіргі қоғам өміріндегі түрлі аспектілер мен өзекті тақырыптарды қозғаған материалдарын жариялайтын боламыз. Атап айтқанда, ақпаратқа қол жеткiзу, азаматтық қоғамды дамыту мәселелерінен бастап әлеуметтiк саланың, патриоттық тақырыптың тетiгiн жетiлдiруге дейiн және т.б материалдар жарық көретін болады. Партия Қазақстанның жас, жаңа буынымен диалог орнатуға ниетті. Мұндай қарым-қатынас ертеңгі күні біздің орнымызға келетіндерді жақсы түсінуге көмектеседі деп үміттенеміз.

Бұл материалдар авторларының пікірі ҚХП редакциясының пікірімен сәйкес келмеуі мүмкін.


Біздің ресми аккаунтымызға жазылыңыз:
@halyk_partiyasy